Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De gemiddelde levertijd bedraagt 1-4 werkdagen.
Zodra je bestelling afgerond is bij ons, ontvang je een mail met daarin een Track & Trace code. Via deze mail kun je jouw pakket online volgen tot aan ontvangst.

Zijn de verzendkosten voor eigen rekening?
Wij bieden verschillende verzendopties aan. De kosten die aan deze verzendopties hangen, zijn helaas voor eigen rekening.

  • DHL standaard levering 6,50
  • PostNL servicepunt levering €5,90
  • PostNL brievenbuspakket €4,10*
  • Afhalen = Gratis

* Er zijn een aantal woonaccessoires die verpakt door de brievenbus passen. Hiervoor geldt een ander vast tarief.

Voor welke verzendopties kan ik kiezen?

  • DHL pakket
    Wanneer je in de checkout kiest voor de verzendmethode ‘DHLpakket’ wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van DHL. Bij deze verzendmethode ontvang je een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje afgerond is bij ons.
  • PostNL pick up point
    Ben je niet veel thuis? Laat je pakketje dan bezorgen bij een PostNL-locatie in de buurt. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Je kunt zelf bepalen welke locatie bij jou in de buurt je voorkeur heeft door in de checkout op ‘selecteer servicepunt’ te klikken. Vervolgens klik je de locatie aan naar keuze.
  • Brievenbuspakket
    Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track & trace code. Houd er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzichte van de verzendmethode PostNL pakket.
  • Afhalen
    Je mag je bestelling gratis komen afhalen bij: Merelweg 45, 7442CA in Nijverdal.
    Om af te spreken wanneer je je bestelling kunt afhalen, kun je het beste even een mail sturen naar info@inmydreams.nl of contact opnemen via onze social kanalen.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op via e-mail of onze social kanalen.

COVID-19
Door de drukte rondom het Corona virus kan het voorkomen dat je bestelling later wordt bezorgd dan je normaal gewend bent. Ook nemen vervoerders maatregelen om je bestelling contactloos bij je te bezorgen. Daardoor is het niet meer mogelijk om zelf te tekenen voor de ontvangst van je bestelling. De bezorger tekent zelf onder jouw zicht op 1,5 meter afstand.